2013. január 16., szerda

Moscsevaja-balka

Igen régen kerültek fel új képek a blogra, ami nem azért van, mert nem dolgozom, hanem mert kitört rajtam a kísérletezés. Sikeresen belefutottam 8-11.századi nemezcipőkbe, amelyek közül egy el is készült, valamint a moscsevaja-balkai leletegyüttesbe. Utóbbiból már korábban megcsináltam egy térdig érő harisnyát, aminek azóta a hímzését is átgondoltam, megcsináltam, most pedig újonnan elkészült hozzá egy tűzött cipő, valamint az egyik köntös. Mivel ezek egyben mutatnak érdekesen, mint viseletrekonstrukció a téli időszakra, ezért úgymond összevártam mindezek elkészülését és ugyan felkerülnek egyesével is, de úgy is, hogy mindegyik egy képen lesz. Ezzel lassan el is készül a kora középkori ruhám, amihez még egy téli süveg fog kelleni, de az egyelőre még várat magára. A képek viszont holnapra várhatóak, feltéve, hogy holnap nem esik az eső. Még jobb lenne, ha addig megérkezne az övem is és már azzal tudnám magamon összefogni a köntöst.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése